20150109

avautumisia + (kesä)kuntoon?

aika söpöä juu Siinä ois muutama melko tuore kuva musta, nämäkin napattu instagramista, jota nykysin melko ahkerasti käytänki. Tänää mulla oli oikeestaa tarkotus tulla avautumaan. Mulla menee juuri nyt ehkä heikommin ku koskaan. Päälle kuukausi (?) sitten mä otin yhteyttä terveyskeskukseen. Sillä hetkellä tuntui että nyt on pakko. Fiilis oli menny nii alas että en oikeestaa pystynyt tekemään paljo mitää  Valitin pahaa oloa. Sain sieltä lähetteen psykiatrille. Siellä ollaa tutkittu asioita ja juteltu kaikesta, oon kertonu niille kaiken mun elämästä ihan alusta alkaen. Jos mä olisin jo pari vuotta sitten tienny, että oikeeta apua on tarjolla, en ois ikinä tuhlannu paria vuotta pyörien siinä omassa paskassa. Nyt apua on onneksi tarjolla. Parempaa tulevaisuutta odotellessa.
kunno terveyspommiNyt kun tää itsestänsä huolehtiminen on ihan ajankohtainen juttu, voin mainita mun elämäni uusista tavoitteista. Uuden vuoden lupauksena mulla oli muuttaa elämäntapoja hieman terveemmiksi. Tavoitteena olisi alkaa harrastaa enemmän liikuntaa ja syömää enemmän terveellistä ruokaa, vihanneksia ja hedelmiä (joita ei mua saa syömää, ei millää!). Myös paskaruokaa ja makeeta sais vähentää. Olisi se kiva ees tänä kesänä nauttia olosta rannalla bikinit päällä. Tänä kesänä mä aion. Myös lihasmassaaki ois mukava saaha. Katotaas miten tässäkin käy.

6 kommenttia:

  1. Eli mitä ne lääkärit totes sul olevan? Ei kauheen avaava avautuminen :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totesivat vakavan masennuksen, pohdin pitkää miten asettelisin sen tekstiin ilman että se kuulostasi semmoselta ylidramaattiselta vaa eiköhän se kumminki tuosta tekstistä jollai tapaa selviä mistä on kyse :D

      Poista
  2. En osaa sanoa mitään, toivottavasti saat ittesi kuntoon niin henkisesti kuin fyysisesti! ♥ Oot todella kaunis :-)

    VastaaPoista
  3. käytkö pelkästään psykoterapiassa vai annettiinko sulle myös lääkkeet?

    paranemisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥
      lääkitystä en halua näin alkuun valita kun en osaa oikee olla mitään mieltä niistä, ehkä tulevaisuudessa harkihen jos ei toi terapia ala auttamaan c:

      Poista

otan vastaa kritiikkii mut hei muistetaa käytöstavat
en auta ulkoasujutuis elä kysy pliis