20150129

Juostava on lujempaa, muuten paha saavuttaa ja varjot kasvaa vaan

ou mai kaad Ehkä ensimmäinen kerta kun mua ei ahista tieto siitä, että mun luokkalaisetki tietää mun blogista. Saapahan sentää joku makeat naurut mun noloudesta. Mulla on menny viime aikoina iha semisti, lukuunottamatta pientä panikointia asioista. Liikunnasta ja aavistuksen verran terveemmästä ruokavaliosta oon saanu tosi paljon väriä elämää. Onhan se mukava kun on ees jotai tavoitteita elämässä, niitä mulla nyt ei paljoa olekkaan. Kuhan vaa sais joskus ammatin eikä tarvis asua roskiksessa ja saattas ehkä olla ihan pienesti onnellinen. Klamydia tekee muuten ihan loistavaa musiikkia.
 Asiasta toiseen. Mun hiukset kasvaa. Tää on tosi hämmentävää, koska mulla jämähti joku vuosi sitten hiusten kasvu ihan totaalisesti. Ne vaan ei kasvanu olkapäistä pidemmäksi. Kesällä leikkasin sitte lyhyet ja niitä on tultu pariin otteeseen lyhennettyä. Tavoitteena olis olla ainakin kesälomaan asti leikkaamatta ja värjäämättä. Sivusiilinkin joutais kasvattaa pois. Onneksi hommasin joku aika sitten peruukin, sairaan kätevä katastrofikuontalon pelastaja. Tulis vaan jo se kesä ja saisin värjätä nää. Loma ois just se mikä kelpais.

9 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi c: Tuo kuva takana on varsin söpö, samoin banneri! Kirjoitata selkeästi ja tekstiä on helppo lukea. Tykkään paljon c:

    VastaaPoista
  2. oo miten ihana ulkoasu sulla on! :o mullakin on tavoitteena se, etten kauheesti leikkailis hiuksia ennen kesälomaa, että ne sais kasvaa rauhassa. mut tosiaan, sun blogi vaikuttaa kokonaisuudessaan oikein mukavalta ja sun hiukset näyttää oikein kivoilta. :3

    VastaaPoista
  3. sun blogis on yks mun lempiblogeista ja sun blogis ulkoasu on aivan mahtava. myös noi sun hiukset ovat ihanat :)

    VastaaPoista
  4. oih ihana blogi! kirjotat hirmu kivasti ja tää ulkka on kiva, tämmösiä ei tuu kokoajan vastaan :-) tykkään :3

    VastaaPoista
  5. wouw toi tausta <3 tykkään tosi paljon sun tyylistä blogata! Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista

otan vastaa kritiikkii mut hei muistetaa käytöstavat
en auta ulkoasujutuis elä kysy pliis